LUCAS CONDRÓ

Arxentina

Espacio, sonido y sentido

Para este novo proxecto de investigación “Espacio, sonido y sentido” o artista, quere poñer o foco na materialidade do son como vía de percepción do espazo. Se habitualmente é a mirada e a relación do visible co nombrable o que organiza o movemento, aquí móstrase o interese en poñer o foco na percepción sonora. Cambiar punto de vista por punto de escoita, e habitar o espazo percibido a través da vibración do son. Ver como os corpos en movemento entran en relación con esa materia e as súas reverberancias ao tocar o espazo, á vez que son tocados polo que soa. Mentres que o espazo afecta o modo de movernos (visión), pola súa banda o son altera a nosa percepción do espazo e o movemento (escoita e tacto). En definitiva, interésalle observar o devir desta afección constante entre corpo-son-espazo. Para esta ocasión conta con Dasha Lavrennikov, Milagros García Salgueiro, Cecilia Colacarai, Paul Guenot e Joan Cot Ros como artistas colaboradores. Do profundo entendemento xurdido nese encontro nace o desexo de seguir investigando xuntos para desenvolver este novo proxecto que contou xa co apoio de Conde Duque e Teatro Pradillo na cidade de Madrid.

LUCAS CONDRÓ

Lucas Condró, nacido en Arxentina, é bailarín, coreógrafo e docente. En 1999 foi convidado polo mestre e coreógrafo David Zambrano a realizar un seminario na SNDO (School For New Dance Development) onde logo realiza os seus estudos durante 3 anos e recíbese co titulo de Dance Maker. En Holanda traballou con coreógrafos como Paz Rojo, Hooman Sharifi, Nicole Butler e David Zambrano. Logo realiza un perfeccionamento no Centro Coreográfico de Montpellier, con mestres como Mark Tompkins, Lisa Nelson e Mathilde Monnier. Ao seu regreso á Arxentina comezou a traballar xunto á coreógrafa Diana Szeinblum e participou como intérprete das obras “34 metros”, no Centro de Experimentación Escénica do Teatro Colón, e “Sur”, no marco da homenaxe a Mauricio Kagel e Alaska. Con esta última obra, participou no V Festival Internacional de Buenos Aires e realizou xiras polos Estados Unidos, Ecuador, México, España e Chile. Entre 2006 e 2008, é convidado a presentar os seus traballos en varios festivais. Entre eles, a súa só “Materia Aérea” no festival Temporad Internacional de Danza nas cidades de Bogotá e Medellín, e “Alguien próximo” no marco do Festival Internacional de Buenos Aires. No ano 2009 é convidado xunto a Diana Szeinblum a realizar unha residencia artística no PICA (Portland Intitute of Contemporary Arts) da que xorde a montaxe “Una cosa por vez”, que se presentaría en Buenos Aires e no Festival Internacional Danzalborde de Valparaiso, Chile. Paralelamente ao seu traballo escénico, desde o ano 2005 desenvolve a súa actividade docente no campo da danza contemporánea en numerosos espazos e institucións; entre eles: Taller de danza do Teatro Xeral San Martín (Buenos Aires, Arxentina); Colectivo A VITRINA (Santiago de Chile, Chile); UNAM (D.F., México); Dance TeaterWorkshop (Nova York, Estados Unidos); Conservatorio Superior de Danza (Madrid, España); DANSCENTRUM (Gotemburg, Suecia); DOCH Circus and Dance (Estocolmo, Suecia). Compañía Culberg Ballet (Estocolmo, Suecia). Desde o ano 2012 e ata a actualidade leva adiante o seu proxecto ASYMMETRICAL-MOTION: un traballo de investigación co obxectivo de desenvolver e sistematizar a súa experiencia na práctica pedagóxica da danza contemporánea.

Ir o contido