TERESA LORENZO
Tenerife
Las Magias
Nesta residencia, Teresa Lorenzo dedícase a traballar Las Magias, o seu novo proxecto escénico. Un só de danza para unha escena contemporánea que evoca e nútrese da mística, da natureza, das poéticas do microscópico e do galáctico, das potencias expresivas dun corpo nado, adestrado e entendido para aprehender o mundo desde a dimensión máis profunda da danza, sen renunciar á experiencia elevada da obra de arte, desas pezas grandes e misteriosas que transforman indefectiblemente a quen fai e a quen mira. Unha galaxia de asociacións. Un corpo que se concibe como paisaxe cambiante que emana multiplicidade dentro dunha orde que responde o interese que experimentamos de forma natural cara ao descoñecido.
Las Magias aliméntase dunha danza que reflexiona sobre a linguaxe da propia danza e que brota desde un corpo que é o vínculo entre a creación escénica contemporánea, a mística e o territorio rural e natural das illas. Un microcosmos que se asume como síntese contemplativa do belo, como parte ínfima pero enche de esperanza, dun macrocosmos eterno.
TERESA LORENZO
Teresa Lorenzo é creadora, bailarina, profesora de danza contemporánea e ioga. No campo do movemento fórmase de maneira independente estudando diferentes técnicas de danza, outras disciplinas referidas ao corpo e teatro en Canarias, Madrid, Barcelona, Zúric e Nova York, onde a súa aprendizaxe na Trisha Brown Dance Company foi determinante. Acode a programas de formación continuada, talleres, clases maxistrais e sempre mantendo un continuado e esixente traballo de investigación e acondicionamento físico en solitario.
Crea as súas propias obras desde o inicio da súa carreira. Colaborou con numerosos artistas, tanto das artes escénicas como plásticas e sonoras. Atravesou proxectos de diversa índole, mediación, numerosos laboratorios de investigación, acompañamento artístico, asesoramento coreográfico. Traballou con colectivos de naturezas diversas e pouco convencionais. Tamén cultivou con rigor a liña pedagóxica no campo da danza e o ioga, recibe unha formación de sete anos cun discípulo directo de B.K.S. Iyengar.
Cun acentuado rigor experimental, e como procura dunha linguaxe corporal allea ás tendencias contemporáneas convencionais, profundou desde un punto de vista poético e filosófico en varios modos de relación coa natureza nas súas diversas manifestacións, o que lle ofreceu diferentes puntos de vista, perspectivas, arestas, para tratar de redefinir, para afrontar, para, en definitiva, estar na danza.
Nos últimos anos da súa carreira especializouse no site-specific, e na improvisación xunto ao músico Manolo Rodríguez, con quen traballa fai máis de dez anos.